Alumni event in Dublin

Meet & Greet with alumni and students

An excellent opportunity to network with our talented students and reminisce about your study time in Maastricht

dublin.jpg

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit voor een 'Meet & Greet' op donderdag 16 mei 2019 voor alle alumni die in Dublin wonen. Een groep van 28 studenten van onze studievereniging SCOPE zal deelnemen aan dit evenement als onderdeel van hun Dublin Trip voor loopbaanoriëntatie en bedrijfsbezoeken. Dit is een uitstekende gelegenheid om te netwerken met onze getalenteerde studenten en het ophalen van herrineringen aan je studietijd in Maastricht.

Jorg de Vette, directeur van het Center for Student Development & Business Relations (SBE) zal bij dit evenement aanwezig zijn. Twee drankjes en snacks worden gesponsord door het SBE Alumni Office.

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via onze UM Alumni Portal.

Meer events