20 apr
Alumniborrel in Parijs

Laid-back, hip en casual samenzijn in het hart van Parijs

Alumni zijn van harte welkom bij een netwerkbijeenkomst

Het is eindelijk lente, en dat vieren we op de Nederlandse manier! Kom samen met de UM alumnikring Parijs de eerste Parijse micro-brouwerij ontdekken, in het historische 6e arrondissement. Een laid-back, hip en casual samenzijn in het hart van Parijs: 'Brasserie O'Neil' op donderdag 20 april, vanaf 19:00.

Twee drankjes worden gesponsord door het Alumni Office van de Universiteit Maastricht! Aanmelden kan via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch via +31 43 388 5221.

Hou er rekening mee dat de bonnen geldig zijn voor alle bieren tot 6€. Voor diegene die honger krijgt, het huis maakt heerlijke Flammkuchen (getest en goedgekeurd).

• 28 sep

UM Connect Day 2024

[Event in English]

Are you ready to learn, grow, and (re)connect with fellow UM alumni? This is the perfect place to meet other alumni and engaging speakers while exploring various interesting topics in breakout sessions.

• 01 okt

SBE Alumni Event Frankfurt

[Event in English]

Join SBE alumni living in Frankfurt for some refreshments and snacks at the Massif Central EG-Café.

• 05 nov

Coach Café

Kickstart jouw carrière bij het UM Coach Café! Waar liggen jouw talenten? Welke dromen jaag je na en wat maakt je nou echt gelukkig? Kom naar het Coach Café en ga samen met mede-alumni en onze coaches in gesprek over de volgende stap in je carrière.