Alumni bijeenkomst in Brussel

Open Haard-lezing over ‘40 years direct EP elections: Challenges and changes’

De tweede bijeenkomst van onze Alumnikring European Law School/International Laws

brussels.jpg

Graag nodigen wij je uit voor de Open Haard-lezing over ‘40 years direct EP elections: Challenges and changes’ op de UM Campus Brussel op 6 mei 2019. Dit is de tweede bijeenkomst van onze Alumnikring European Law School/International Laws. Dit evenement zal worden georganiseerd in nauwe samenwerking met de Faculty of Arts and Social Sciences (FASoS). FASoS-alumni zijn daarom ook welkom om deel te nemen.

In mei zullen Europeanen hun Europese vertegenwoordigers kiezen. Deze verkiezingen, die in een  voor de Europese Uni bijzonder tumultueuze tijd plaatsvinden, zullen de 40ste verjaardag van de rechtstreekse verkiezingen voor het Europees Parlement markeren. Velen beweren zelfs dat de Europese Unie snel na de verkiezingen drastisch zal veranderen. Meer informatie vindt je op onze website.

Je kunt je voor deze bijeenkomst aanmelden via onze UM Alumni Portal.

Meer events