04 sep
Alumni bijeenkomst in Berlijn

Eind van de zomer netwerk bijeenkomst

Alumni zijn van harte welkom bij een eind van de zomer netwerk bijeenkomst in Berlijn

Zoals jaarlijks gebruikelijk nodigen we jullie, als Maastricht University Alumni, graag uit voor onze beroemde Berlijnse eind van de zomer netwerk bijeenkomst bij Prater, Berlijns leukste en mooiste biertuin.

Jullie vinden ons helemaal achteraan aan de linkerkant bij binnenkomst. Aangezien de Berlijnse zomer altijd verrassend is gaan we toch uit van 30 graden en zon, dus hebben we een buitenlocatie uitgekozen. Mocht het weer echter anders uitpakken, dan hebben we een backup binnenlocatie, die we op de dag van de bijeenkomst op onze Facebookgroup bekend zullen maken.

Als je aanwezig wilt zijn bij deze bijeenkomst, registreer jezelf dan via de UM Alumni Portal.

Meer events