28 jun
Bezoek samen met alumni de stadbrouwerij St. Joris

Breda: Bierproeverij en rondleiding

Ter afsluiting van het seizoen 2016/2017 en om de zomer te vieren, organiseert de Alumnikring West-Brabant op woensdag 28 juni een proeverij van vier zomerse bieren en een rondleiding door de Stadsbrouwerij St. Joris door de bevlogen bierbrouwster Jet van de Griendt. Aansluitend kan er onder het genot van wat hapjes nog wat nageborreld worden. Een mooi moment om in Brabant herinneringen op te halen aan de studententijd in Maastricht.

Voor deze activiteit wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 17,50 per alumnus. Introducees zijn eveneens welkom, van hen wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 27,50.

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch (043-3885221).

Meer events