12 okt

Bachelor Open Dag

Kom sfeer proeven op onze Bachelor Open Dag op 12 oktober 2024. Wij staan klaar om je te helpen een weloverwogen studiekeuze te maken.

Meld je aan

Meld je nu aan! Dan laten we je weten wanneer je je kunt inschrijven voor de Bachelor Open Dag.

Als je in 5 of 6 VWO zit en je nog niet precies weet welke opleiding het beste bij jou past en meer wilt weten over de Universiteit Maastricht. Zit je in 4 VWO? Neem dan deel aan een van onze online informatiesessies.

Wat kun je doen tijdens de Open Dag?

• De campus van de Universiteit Maastricht ervaren
  • Deelnemen aan informatiesessies van alle bacheloropleidingen
  • Vragen stellen aan onze studenten, docenten en studieadviseurs
  • In contact komen met wellicht wel je toekomstige medestudenten
  • Kennismaken met onze unieke manier van onderwijs ofwel Probleemgestuurd Onderwijs (PGO)

Contact

Heb je vragen over de Bachelor Open Dag of wil je meer weten over onze andere voorlichtingsactiviteiten?

Neem contact op via e-mail
 Mail ons je inhoudelijke vragen over studieprogramma's
 Volg ons op Instagram voor updates

Bekijk onze
Bachelorprogramma's

• 08 mrt 22 mrt

Meeloopdag | Rechtsgeleerdheid & Fiscaal Recht

Wil je ervaren hoe Probleemgestuurd Onderwijs in de praktijk wordt toegepast en een onderwijsgroep in actie zien? Dan is de Meeloopdag precies wat je zoekt! Tijdens deze dag krijg je de kans om een onderwijsgroep te observeren. Deze groep bestaat uit huidige rechtenstudenten die discussiëren over...

• 01 mei

Faculty of Arts and Social Sciences Campus Tour

Ben je geïnteresseerd in een van onze bachelor-of masteropleidingen? Neem dan deel aan onze campus tour, waarin we je rondleiden door onze faculteit en de stad Maastricht.