Alumni bijeenkomst in Berlijn

Alumni netwerkbijeenkomst in Berlin

Een uitstekende gelegenheid om te netwerken

frankfurt.jpg

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit voor een netwerkevenement op donderdag 8 november 2018 voor alle UM-alumni die in Berlijn wonen, samen met een groep van 30 studenten van de SCOPE Start-Up Tour 2018. Dit is een uitstekende gelegenheid om te netwerken met onze getalenteerde studenten en terug te denken aan je studietijd in Maastricht. De Start-Up-tour is georganiseerd voor studenten die geïnteresseerd zijn in het werken in de start-upscene in Berlijn. Ons netwerkevenement biedt een interessante, levendige en inspirerende omgeving om ideeën te bespreken en ervaringen uit te wisselen.

Jorg de Vette (directeur Centrum voor Student Development & Business Relations) zal namens het SBE Alumni Office aanwezig zijn.
3 drankjes en wat hapjes worden gesponsord door het SBE Alumni Office.

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via onze UM Alumni Portal.

Meer events