LOB en aansluiting voortgezet onderwijs

Decanen, mentoren en docenten spelen een belangrijke rol in het studiekeuzeproces van leerlingen. Wij als Universiteit Maastricht ondersteunen jou graag bij het op weg helpen van je leerlingen. Telkens vanuit een individuele benadering: wat is het profiel van de scholier, waar liggen de interesses, kan de UM helpen bij het ontdekken van talenten en de kennis en ervaring verbreden?

Daarnaast werken we graag samen om de aansluiting tussen het voortgezet en universitair onderwijs te bevorderen. We schuiven regelmatig aan bij decanenbijeenkomsten en ook nodigen wij je graag bij ons uit.

Op 18 april 2024 organiseren wij de kennis- en inspiratiemiddag 'Limburg Leert Samen' voor alle onderwijsprofessionals in het primair, voortgezet onderwijs of mbo in Limburg. Deelnemen? Meld je hier aan.