Experience Day

Jij weet al welke opleiding je wilt gaan volgen. Maar je weet niet 100% zeker of deze opleiding bij je past. Bezoek dan een Experience Day en ervaar wat het volgen van deze studie in de praktijk inhoudt. Je volgt proefcolleges en ontdekt hoe het is om met anderen samen te werken in een onderwijsgroep. Daarnaast kun je vragen stellen aan docenten en studenten en krijg je een beter beeld van studeren in Maastricht.

Voor wie?

De Experience Day is bedoeld voor leerlingen in 5 en 6 vwo.

Hoe werkt het?

Elke opleiding heeft een eigen programma. Maar bij alle opleidingen volg je proefcolleges in je toekomstige studieomgeving en kom je erachter hoe het is om met anderen samen te werken in een onderwijsgroep. Daarnaast kun je natuurlijk vragen stellen aan docenten en studenten en kun je je een beter beeld vormen over studeren in Maastricht.

Hoe doe je mee aan een Experience Day?

Via de voorlichtingsagenda kun je je inschrijven voor een van de beschikbare data.

Waar en wanneer?

De Experience Days vinden plaats bij de Universiteit Maastricht. Bekijk onze voorlichtingsagenda om te zien op welke data.

Wil je vanuit thuis de campus al eens bekijken?