UM Faculteit der Rechtsgeleerdheid consolideert hoge positie in (THE) World University Ranking voor LAW 2023

De faculteit consolideert haar sterke positie op de 23e plaats in de 2023 ranking. Van alle rechtenfaculteiten in de EU in deze ranking neemt onze faculteit nog steeds een zeer sterke 3e positie in.

De jaarlijkse Times Higher Education (THE) World Subject Ranking, die 11 vakgebieden bestrijkt, geeft een overzicht van de beste plaatsen in de wereld om in zo'n vakgbied te studeren. De LAW ranking gebruikt dezelfde reeks van 13 prestatie-indicatoren als de algemene World University Ranking, gecombineerd met scores in de volgende vijf categorieën: onderwijs, onderzoek, citaten, internationale perspectieven en industry income.

THE is een wereldwijd toonaangevende leverancier van gegevens over het hoger onderwijs en helpt studenten over de hele wereld bij het maken van de juiste studiekeuze.

Kijk voor meer informatie op de THE website .