Nieuws

• Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft 2,25 miljoen euro beschikbaar gesteld voor het project ‘Zorgprofessionals aan Zet' van de Academische Werkplaats Ouderenzorg Limburg en beroepsverenigingen Verenso en V&VN.

• De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) heeft prof. dr. Ron Heeren gekozen als lid. Heeren is universiteitshoogleraar Moleculaire Beeldvorming aan de Universiteit Maastricht (UM) en wetenschappelijk directeur van het MultiModal Molecular Imaging institute (M4I).

• Twee onderzoekers van de Universiteit Maastricht (UM) hebben elk een Vici-subsidie ​​van € 1,5 miljoen ontvangen van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO). Zowel prof. dr. Chantal Nederkoorn (Faculty of Psychology and Neuroscience) als prof. dr. Lorenzo Moroni (MERLN...