• LA

Aan de leiding

De Leadership Academy van de Universiteit Maastricht stimuleert het ontwikkelen van leiderschapsvaardigheden bij wetenschappelijk en ondersteunend personeel – op veel manieren en in verschillende fasen van hun loopbaan. Programmanager Ann Vanderhaeghe over de aanpak van het team, het aanbod van de...

• Het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) heeft Angelique Palmen benoemd tot lid van de Raad van Toezicht (RvT) van de UM voor een periode van vier jaar.

• In december 2018 heeft het WUN Research Development Fund (RDF) een startfinanciering toegekend aan twee onderzoeksgroepen van de UM

• Vier patiënten verlost van evenwichtsproblemen dankzij deelname Universiteitsfonds Limburg aan Zweit Veur Leid

• De 500e European Research Council (ERC) beurs in Nederland is op donderdag 16 juni 2016 overhandigd aan Valentina Mazzucato, Professor of Globalization and Development aan de Universiteit Maastricht.

• Vanaf 12 juni 2016 moeten nevenwerkzaamheden in de zin van de Regeling Nevenwerkzaamheden UM door de medewerker geregistreerd worden in ESS.