Nieuws

• Namens Universiteit Maastricht hebben Pamela Habibovic, rector magnificus, en Ceren Pekdemir, universitair docent Duurzame Ontwikkeling, zitting in de nieuwe adviescommissie Starters- en Stimuleringsbeurzen. Minister Dijkgraaf van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft de commissie ingesteld om hem...

• De ESG-rating, het keurmerk dat aangeeft dat bedrijven maatschappelijk verantwoord ondernemen, blijkt veelal een belofte die alleen op papier bestaat. Terwijl grote beleggers, zoals Nederlandse pensioenfondsen, er juist gebruik van maken om verantwoord te beleggen.

• De besturen van Maastricht School of Management en Universiteit Maastricht hebben op 20 mei 2022 de overeenkomst getekend voor de integratie van MSM in de School of Business and Economics (SBE), één van de zes faculteiten van de UM.