MaastrichtMBA lanceert EuroMBA Online-track

Per 1 januari 2020 breidt MaastrichtMBA zijn succesvolle internationale executive MBA-programma uit met een online track: EuroMBA Online. De structuur van deze track is gebaseerd op de structuur van de EuroMBA. Deze Europese MBA was 25 jaar geleden een van de eerste MBA’s die werd opgericht door verschillende Europese partneruniversiteiten, waaronder Maastricht University. Delen van het EuroMBA-programma worden herzien en gekopieerd naar het MaastrichtMBA-programma. Het huidige EuroMBA-programma stopt en het onafhankelijke EuroMBA-consortium wordt ontbonden.

Veel flexibiliteit

De EuroMBA Online-track bestaat uit tien online modules, aangevuld met drie residentiële weken op verschillende Europese campussen. De studenten volgen een week onderwijs bij Maastricht University en kiezen zelf waar ze de andere twee residentiële weken doorbrengen. Ze kunnen kiezen uit vier partneruniversiteiten.

De nieuwe EuroMBA Online-track van MaastrichtMBA loopt parallel aan de Executive-track van het programma. Deze track bestaat uit acht educatieve weken op locatie. De online track biedt veel flexibiliteit, wat interessant is voor professionals die veel reizen of op afstand willen studeren. Deze flexibiliteit zorgt voor een betere balans tussen werk, studie en privéleven.

Kwaliteit gegarandeerd

Studenten die de nieuwe EuroMBA Online-track succesvol voltooien, ontvangen een MBA-diploma van Maastricht University. Dit diploma wordt officieel erkend door het Nederlandse ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW).