Kick-Off Maastricht University Challenge

Op 30 september vond het online Kick-Off Event van de Maastricht University Challenge plaats. Meer dan twintig partners en ruim veertig studententeams kwamen samen om de officiële start van de Maastricht University Challenge te vieren.

De Maastricht University Challenge biedt een platform aan studenten en pas afgestudeerden van de UM en Zuyd Hogeschool om hun innovatieve ideeën voor het oplossen van maatschappelijke vraagstukken, te tonen en te ontwikkelen. In deze challenge word je ondersteund door coaches uit het bedrijfsleven die je helpen om van je idee een levensvatbaar business plan te maken.

Tijdens de Meet & Greet sessies ontstonden al de eerste vruchtbare gesprekken tussen deelnemers en coaches, op basis waarvan hun samenwerking in de volgende maanden gestalte zal krijgen. In de komende weken zullen een aantal nieuwe evenementen worden georganiseerd, waaronder een Speed Dating Event.

kickoff