25 apr

Presentatie en rondleiding bij FIFA HQ in Zürich

Ontmoet oude en nieuwe UM-vrienden in het legendarische FIFA-instituut

zurich.jpg

Zoals beloofd tijdens ons eindejaarsevenement in 2018, hebben we met de nieuwe commissie al plannen gemaakt voor nieuwe bijeenkomsten  in 2019. Ons volgende evenement wordt georganiseerd door een van onze alumni bij de FIFA, die een presentatie en rondleiding zal geven bij het FIFA-hoofdkwartier in Zürich (niet het FIFA-museum om verwarring te voorkomen).

Sommigen van jullie hebben de vooraankondiging misschien al gezien op onze Facebook ("Maastricht University Zürich Alumni") en nieuwe LinkedIn Group voor UM Zürich Alumni. We zijn erg enthousiast over dit evenement en onze volgende ontmoeting met onze UM Alumni in Zwitserland. We komen bij elkaar op het hoofdkantoor van de FIFA! Ontmoet oude en nieuwe UM-vrienden, kom meer te weten over het legendarische FIFA-instituut en hun hoofdkwartier en kom een drankje pakken in de plaatselijke bar Grain.ch na de presentatie. We verzoeken je vriendelijk om vóór 18.30 uur aanwezig te zijn, omdat we de reguliere laatste starttijd van 18.00 uur hebben kunnen verplaatsen voor diegenen van jullie die van ver komen of nog moeten werken.

Het UM Alumni Office sponsort twee drankjes volgens goede UM-traditie. Hapjes zijn op eigen kosten verkrijgbaar bij Grain.ch.

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via onze UM Alumni Portal.

Meer events