27 aug

FHML Virtuele Introductie bachelor European Public Health - 2020

Wanneer je gaat studeren aan de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences (FHML) van de Universiteit Maastricht (UM), neem je eerst deel aan een facultaire introductie.

Deelname aan de Facultaire Introductie is verplicht voor alle studenten.​​​

Tijdens de facultaire introductiedag op 27 augustus 2020 leer je de faculteit en je medestudenten kennen.

Programma

De activiteiten op vrijdag 27 augustus zijn allemaal online. Het is allemaal live, van de introductielezing tot de spellen waarmee je andere studenten en de campus leert kennen. Je zit tijdens de introductie in een groepje waarmee je ook je onderwijsgroep vormt, zodat jullie geen vreemden zijn op de eerste onderwijsdag.

Naast de online Facultaire Introductie op 27 augustus, zijn er in september ook nog kleinschalige activiteiten op de campus. Alle activiteiten zijn vanzelfsprekend corona-proof. Daarover krijg je later meer informatie.

Het wordt een gedenkwaardige start van jouw tijd aan onze faculteit! En we kijken ernaar uit om je in augustus te ontmoeten!