19 mrt
Ken je talenten en laat je professionele droom uitkomen!

Coachcafé voor alumni en masterstudenten

Tijdens het  Coachcafé gaan coaches, zelf al langer actief op de arbeidsmarkt en ook alumni van Maastricht University,  het gesprek aan met jonge alumni en masterstudenten om hen te helpen bij een volgende stap in hun loopbaan. Zij stellen prikkelende vragen, inspireren en helpen de deelnemers bij het vinden van antwoorden. Het concept is bewezen succesvol en wordt op verschillende plaatsen in Nederland al jaren georganiseerd. Het helpt je bewuster na te denken over wat je nou echt kan én wil.

Aan het eind van de avond ga je naar huis met nieuwe ideeën over je toekomst, een scherpere blik over je mogelijkheden en onmogelijkheden en een concrete actie voor je volgende loopbaanstap. Bovendien heb je je netwerk uitgebreid met professionals en mede-alumni die je in de toekomst verder kunnen helpen. Dit nieuwe initiatief is één van de services die het Alumni Office biedt aan recent afgestudeerden en zijn een onderdeel van het project Employability dat binnen de UM loopt.

De kosten voor deelname bedragen €10 inclusief een hapje en een drankje.

Meer events