12 jan

Online Verdiepingsdag Rechten

Tijdens de Online Verdiepingsdag Rechten krijg je meer informatie over de opleidingen Rechtsgeleerdheid en Fiscaal Recht en het Probleem Gestuurd Onderwijs (PGO).

Je ervaart hoe het is om rechtenstudent te zijn, volgt een gastcollege en neemt deel aan een onderwijsgroep. En onder leiding van een docent ga je aan de slag met een casus. Zo maak je alvast kennis met het onderwijssysteem en de studiestof.

En natuurlijk kun je ook al je vragen stellen aan onze student ambassadeurs. Zij zullen al al je vragen over studeren en het studentenleven met plezier beantwoorden!

Een unieke kans om toch te ervaren hoe het is om rechten te studeren in Maastricht!

Voor wie?

Deze dag is bedoeld voor 6 VWO-ers en HBO-propedeuse studenten.

Het programma van de verdiepingsdag (Rechtsgeleerdheid en Fiscaal Recht) ziet er als volgt uit:

10.30-10.40 uur: Welkom en introductie
10.40-11.10 uur: Informatie opleidingen Rechtsgeleerdheid en Fiscaal Recht
11.10-11.15 uur: Indeling in onderwijsgroepen
11.15-12.00 uur: Casus in onderwijsgroepen
12.00-13.00 uur: Q&A

Online events

Misschien ben je nog aan het nadenken over je studiekeuze, of misschien ben je er al uit maar wil je toch nét nog even iets meer weten. Dan kun je, behalve de online Verdiepingsdag, ook nog eens kijken naar onze andere online events. Zo kun je bijvoorbeeld op Instagram chatten met onze student ambassadeurs. Of volg de ambassadeurs op hun Instagram account om te zien hoe zij het vinden on in Maastricht te studeren.

Nu alvast meer weten?
Bekijk onze online events